.comment-link {margin-left:.6em;}
Adverteren bij Daisycon



dinsdag, maart 15, 2005

Epson wordt hoofdsponsor FotoFestival Naarden

Het FotoFestival Naarden heeft voor de komende drie edities een nieuwe hoofdsponsor gevonden in Epson. Het tweejaarlijkse festival, dat onlangs aankondigde zich exclusief te richten op de Nederlandse fotografie, gaat vanaf nu het Epson FotoFestival Naarden heten.

In januari van dit jaar verloor het festival nog zijn twee belangrijkste sponsors, Dexia Bank en KLM. Voor het festival, dat 20% van de begroting van 500.000 euro uit sponsorgelden haalt, was dit een grote tegenslag. Tevens verloor het de mogelijkheid om via KLM goedkoop buitenlandse fotografen uit te nodigen. Dat was een belangrijke reden om het blikveld voortaan tot Nederland te beperken.

Bron: de Volkskrant.






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Monitored by BelStat - Your Site Counts
This site tracked by OneStat.com. Get your own free site counter.