
dinsdag, maart 15, 2005
Epson wordt hoofdsponsor FotoFestival Naarden
Het FotoFestival Naarden heeft voor de komende drie edities een nieuwe hoofdsponsor gevonden in Epson. Het tweejaarlijkse festival, dat onlangs aankondigde zich exclusief te richten op de Nederlandse fotografie, gaat vanaf nu het Epson FotoFestival Naarden heten.
In januari van dit jaar verloor het festival nog zijn twee belangrijkste sponsors, Dexia Bank en KLM. Voor het festival, dat 20% van de begroting van 500.000 euro uit sponsorgelden haalt, was dit een grote tegenslag. Tevens verloor het de mogelijkheid om via KLM goedkoop buitenlandse fotografen uit te nodigen. Dat was een belangrijke reden om het blikveld voortaan tot Nederland te beperken.
Bron: de Volkskrant.
In januari van dit jaar verloor het festival nog zijn twee belangrijkste sponsors, Dexia Bank en KLM. Voor het festival, dat 20% van de begroting van 500.000 euro uit sponsorgelden haalt, was dit een grote tegenslag. Tevens verloor het de mogelijkheid om via KLM goedkoop buitenlandse fotografen uit te nodigen. Dat was een belangrijke reden om het blikveld voortaan tot Nederland te beperken.
Bron: de Volkskrant.